Werk jij effectief en efficiënt?

Overzicht en structuur in je taken en op je werkplek

Ben je ondernemer en herken je de volgende situaties?

  • Je voelt je een artiest die veel ballen tegelijk in de lucht houdt en moet balanceren om in evenwicht te blijven. Dit geeft je vaak een gevoel van stress en onrust.
  • Je hebt kantoor aan huis of een werkplek in je woning. Je vindt deze plek wanordelijk (om maar niet te spreken van een chaos), maar je weet niet hoe je het moet aanpakken om hier orde en overzicht in aan te brengen (en te houden).
  • Je zou zo graag een goed geordend archiefsysteem willen hebben. Ook zou je graag willen opruimen en afscheid nemen van paperassen die geen enkel nut meer hebben. Maar hoe pak je dat nu systematisch aan en hoe houd je dat op orde?
  • Ook ben je op zoek naar een goed (opberg)systeem, waardoor de papierstapels van je bureau en uit je zicht verdwijnen.
  • Je ontvangt klanten in je kantoor of praktijk aan huis. Maar eigenlijk voel je je daarbij niet op je gemak, omdat je de ruimte niet netjes en ordelijk genoeg vindt.
  • Je hebt moeite om je voor een wat langere tijd op een taak te concentreren.
  • Je wordt vaak afgeleid en je vertoont nog wel eens uitstelgedrag.
  • Je hebt goede ideeën, maar ze komen niet van de grond, omdat je er niet aan toe komt.
  • Je wilt méér opdrachten, maar marketing en sales zijn niet je sterkste kant. Je vindt het niet makkelijk om jezelf te presenteren en hoe moet je nu eigenlijk netwerken?
  • Je kunt geen nee zeggen, waardoor je te vaak bezig bent met dingen die je eigenlijk niet wilt doen en die je niets opleveren.
  • Je bent de hele dag druk, maar het lukt je niet om de taken die je je had voorgenomen (op tijd) af te ronden.
  • Je hebt moeite met het beheren van je agenda.
  • Je wilt ook tijd voor jezelf en je gezin. Die tijd wil je in alle rust kunnen invullen, zonder gevoel van stress in je hoofd.
  • Werktijd en privétijd lopen door elkaar heen. Je vindt het moeilijk om hiermee om te gaan. Je wordt hier wel eens onrustig van.

Als je je herkent in (een aantal van) deze situaties, dan is het tijd om jouw manier van werken te veranderen. Welgeorganiseerd helpt je bij het structureel op orde brengen van je administratie, het ordenen van je werkplek, het goed toepassen van time management en veel meer. Je productiviteit schiet daardoor omhoog en je zult veel meer rust ervaren, omdat je je zaken onder controle hebt. Zo krijg jij weer grip op tijd en taken!

Wil je kennis met mij maken om te weten wat ik voor jou kan doen? Bel of mail me dan gerust. Een afspraak is zo gemaakt.

Klik hier voor mijn werkwijze.

Klik hier voor het contactformulier of hier voor mijn telefoonnummer.

Lees hier meer over hoe je slimmer werkt!

 
gratis E-book over organiseren

Gratis E-book

Het gratis E-book: ”De 10 beste tips om structuur in je bedrijf aan te brengen.” ontvangen? Vul het formulier in.